I found him selling items at Pest Control

3.04.2020
273 826 Näkymät

► Twitter - twitter.com/C_EngineerRS
► Instagram - instagram.com/tompan
Twitch - twitch.tv/C_Engineer
► Ingame clanchat: "C Engineer"

Kommentteja
  • U got killed by SwedeBadass - Lannister. .. Also, was that Lagunarium staking 'Whip 100' ?

    Felix BakkerFelix Bakker5 kuukautta sitten
  • Why the fuck would he try selling so much at a time when he’s right next to a bank? I would be carting that shit like ten items at a time max lmao

    WhiteWhite7 kuukautta sitten
  • Lmao corvid-19

    Meagan SchmidtMeagan Schmidt7 kuukautta sitten
  • U suk aet thes gume bruh

    Jonathan SpencerJonathan Spencer8 kuukautta sitten
  • 3:33 I have never laughed so hard in my life😂😂

    Jordan CJordan C9 kuukautta sitten
  • Thanks for stopping in on your Main training prayer at my PoH. Lol it was fun to see you in game.

    Gandalf The WhiteGandalf The White9 kuukautta sitten
  • "Anyway 99 wood cutting" lmao 🤣 I aspire to be this chill

    Ryan MacallisterRyan Macallister9 kuukautta sitten
  • The clan butt raping you for bank like that. Is one of the reasons why Some pvpers quit for good. Or turn into pvmers and spite vote no to pvp. Seriously. Pvp is trash when it wants to be.

    Dominque DotyDominque Doty9 kuukautta sitten
  • song / track name @ 8:55 ?? please help

    ammar el-heisammar el-heis9 kuukautta sitten
  • Pk’ing kids who are clearly not there for Pk and give you profit of like 20k is so fucking pussy like what’s the purpose lol

    CamoGangCamoGang9 kuukautta sitten
  • What is your accent

    HalomaestroHalomaestro9 kuukautta sitten
  • whats the music at 6:34 ?

    Pedro MilitaoPedro Militao9 kuukautta sitten
  • 3:25 my mouth dropped lmfao

    tensoraytensoray9 kuukautta sitten
  • Took care of that nasty virus.

    Rolando CastanedaRolando Castaneda9 kuukautta sitten
  • Can someone please tell me how he kept his rune pouch when he died in a pvp world?

    ChrisChris9 kuukautta sitten
  • lmao why is he in pvp worlds . @ @t @t for pure clanning

    Resistance BroadcastResistance Broadcast9 kuukautta sitten
  • The ending was funny

    andrew1jlandrew1jl9 kuukautta sitten
  • I hope you know your “friends” in the discord call were the ones who lured you.

    BluntsAndBillsBluntsAndBills9 kuukautta sitten
  • YOINK

    otto jaimesotto jaimes9 kuukautta sitten
  • You mad corny for this , kill people thst doing wrong shit not random people in farm guilds , you mad wack I know if I see you in person bet you probably little punk .

    Angel TybAngel Tyb9 kuukautta sitten
  • Lmaoooo another 99! Hahaha

    Everett JonesEverett Jones9 kuukautta sitten
  • *pks 9M* OMG OMG DUDE 9M PK HOOLY SHIT NO WAYOMFGGGG LOL *pks 30M* Oh, 30M pk, alright

    Cheesus ChrispCheesus Chrisp9 kuukautta sitten
  • Tack ID in the beginning please

    Jonathan RosasJonathan Rosas9 kuukautta sitten
  • Just watched Swedishbadass video of him pking people looking for you. Would be cool if you two did a video together and be on voice and you can call out people to him.

    James AbbottJames Abbott9 kuukautta sitten
  • 6:06 didnt know you can dds spec with a rune crossbow..

    121 121121 1219 kuukautta sitten
  • Loving the content C engineer! Always excited to see when you post a new vid

    Bearded Deviants GamingBearded Deviants Gaming9 kuukautta sitten
  • I'm not used to hearing flute salad without it being distorted as fuck

    Gavin VGavin V9 kuukautta sitten
  • Donator

    Destroyer UPDestroyer UP9 kuukautta sitten
  • Man, you got some more of that hcim pvp world shit? I'm all out and I need more man 💊💉

    namelesss0101namelesss01019 kuukautta sitten
  • First song??

    Marcos SalasMarcos Salas9 kuukautta sitten
  • Why doesn't he just PK where people are trying to ok him at a lot of them in max

    Kyle RobertsKyle Roberts9 kuukautta sitten
  • Hee @C Engineer. Do you need a bodyguard if you do something ridiculously dangerous? Or is that the fun of it?

    KingProdentKingProdent9 kuukautta sitten
  • Does wiggled only team now?.. that's pretty dissapointing.

    DylaranDylaran9 kuukautta sitten
  • This is not pvp but hcim.

    CassiaCassia9 kuukautta sitten
  • Lmao sometimes hes good and most the time hes garbage at pking

    Alex ZobelAlex Zobel9 kuukautta sitten
  • *running around having fun with friends* SAD

    Ryan NowkaRyan Nowka9 kuukautta sitten
  • Song at 9:16 please, been trying to find it for ages. Love the videos my dude keep it up

    CoolmanyouRSCoolmanyouRS9 kuukautta sitten
    • @Weave love you ♡

      CoolmanyouRSCoolmanyouRS9 kuukautta sitten
    • fiworld.info/goon/dXWzrYDGnWxud58/videot.html

      WeaveWeave9 kuukautta sitten
  • Ditterbitter said you suck at pking in his last vid

    Wrath ComesWrath Comes9 kuukautta sitten
    • Wrath Comes lmfao who? He’s irrelevant asf

      Tyson MacDonaldTyson MacDonald9 kuukautta sitten
  • 4:41 music name plz

    CalicopigCalicopig9 kuukautta sitten
  • 8:42 you missed one right there dude aattack em XD

    Wae1Wae19 kuukautta sitten
  • Soo, song name?

    MaioneMaione9 kuukautta sitten
  • TYC alch t bow

    barovsoapbarovsoap9 kuukautta sitten
  • Please can you help me with a bond

    lizandro motalizandro mota9 kuukautta sitten
  • Music at 00:05? Plz

    Marcos SalasMarcos Salas9 kuukautta sitten
  • The OSRS beats go hard ahaha

    Daniel MillarDaniel Millar9 kuukautta sitten
  • Is it really a fight if the opponent is doing nothing?

    PW218PW2189 kuukautta sitten
  • 10:00 Jagex needs to fix this shit immediately. People being able to do this is absolutely not fucking acceptable.

    GubzsGubzs9 kuukautta sitten
  • Love the intro music . Saw you a few days ago near chins fighting anti pkers there and you helped thnx yo lol - Deadlydabz lvl.101

    Daniel ZenDaniel Zen9 kuukautta sitten
  • What is the song at 9:12? I need this beautiful music in my life.

    Notorious J.O.E.Notorious J.O.E.9 kuukautta sitten
    • @poisonrune oh my god. Thank you.

      Notorious J.O.E.Notorious J.O.E.9 kuukautta sitten
    • Runescape - Animal Apogee (Trap Remix)

      poisonrunepoisonrune9 kuukautta sitten
  • Woah. Was that framed that took over for that kill at 4:19?

    Notorious J.O.E.Notorious J.O.E.9 kuukautta sitten
  • Hahaha jävla kung Edvard Blom coming in strong

    Skrap JbtSkrap Jbt9 kuukautta sitten
  • I am a nobody, liking every video, been subscribed for over 2 years with that stupid bell on. What do I get? Jack sh*t. Meanwhile you make a profit.

    xPersianxKingxPersianxKing9 kuukautta sitten
  • I’ve gone to farming guild on the wrong world a few times with like 40m risk

    BarradyBarrady9 kuukautta sitten
  • Completed

    liamshitface2008liamshitface20089 kuukautta sitten
  • What's that song at 9:11? You and Framed use it so often and it kills me that I can't remember where its from

    L MeyerL Meyer9 kuukautta sitten
    • L Meyer animal apogee trap remix

      Joshua MitchellJoshua Mitchell9 kuukautta sitten
  • Jag tycker att... När man festar festar man, då festar man rejält!

    Richard NordlundRichard Nordlund9 kuukautta sitten
  • C Engineer: I thought that man was a noob Also C Engineer: dies to a chinchompa hunter

    Tangible GoodsTangible Goods9 kuukautta sitten
  • Your Vids are great brother. What song do you use at the end of your vids?

    Cebeans binjoCebeans binjo9 kuukautta sitten
  • I love you

    O BRIZZLEO BRIZZLE9 kuukautta sitten
  • Fan vad schysst av Edvard Blom att låna ut sitt Runescape konto!

    Hot PatHot Pat9 kuukautta sitten
  • C Engineer: Omg 1 mil pk, awesome! Also C Engineer: 17 mil, not bad

    Zamani AzlyZamani Azly9 kuukautta sitten
  • 9:48 *insert dance coffin meme here"

    RSD1RSD19 kuukautta sitten
  • You killed Corvid-19!!

    SebliminalSebliminal9 kuukautta sitten
  • 5th video apparently , but can you show me the first 4 videos ?

    Ryan DouglasRyan Douglas9 kuukautta sitten
  • I prefer to sell pests at Item Control.

    HiIamFinHiIamFin9 kuukautta sitten
  • 1m 😂😂😂

    The Grow ProjectThe Grow Project9 kuukautta sitten
  • i thought wiggled stopped playing. crazy lol

    hiImZackhiImZack9 kuukautta sitten
  • 4:45 song name anyone? Has this mac demarco vibe

    INSTERMENTALINSTERMENTAL9 kuukautta sitten
  • What is the outro song ??

    Bam BamBam Bam9 kuukautta sitten
  • Edward Blom lol

    Nippi 05Nippi 059 kuukautta sitten
  • why do you sound like you have a cold are u ok?

    pug boipug boi9 kuukautta sitten
  • Man felt so happy for the anti-pker :D

    Maki OMaki O9 kuukautta sitten
  • Dam these beats are slick.

    Darth TaterDarth Tater9 kuukautta sitten
  • Song @3:50 ???

    Bubs GuwopBubs Guwop9 kuukautta sitten
  • Please pk more boo

    makia braamakia braa9 kuukautta sitten
  • choo choo

    SamTheManletSamTheManlet9 kuukautta sitten
  • gave this video a dis LIKE since no double or nothing

    WW9 kuukautta sitten
  • That poor noob should have never went to pvp

    Nathan PhillipsNathan Phillips9 kuukautta sitten
  • THANKYOU for starting off the video with what was in the title. Now I really want to watch the rest. Thanks for not hiding it somewhere and making me want to skip to it, watch you kill that one person, and then go to a different video.

    luke saylorluke saylor9 kuukautta sitten
  • Loved this video too much!!! So much content thanks for this video 🙌🙌🙌

    LII0NHEART Old schoolLII0NHEART Old school9 kuukautta sitten
  • I gave you a like because what you said at the end

    KittyKitty9 kuukautta sitten
  • Can someone please tell me what the name of the song in the intro is?

    AdrianGK47AdrianGK479 kuukautta sitten
  • I am c engineer

    FLEX MANTELLOFLEX MANTELLO9 kuukautta sitten
  • Song at 8:55?

    axxminaxxmin9 kuukautta sitten
  • I like how you show some of your deaths most of the other youtubers don’t which means you are humble, good vid!

    Arik DobbersteinArik Dobberstein9 kuukautta sitten
  • No ones going to mention the “Muslim n gay”? Username?

    B3ASTB3AST9 kuukautta sitten
  • Felt like i was watching torvestas and frameds kid making youtube osrs video.

    James highwayJames highway9 kuukautta sitten
  • Ooof that song at 6:35 is a banger

    JoshJosh9 kuukautta sitten
  • Dam dont go an fuckin die on me brother killem all I wanna see that inferno cape think out side the box bro switch it up man

    Gray BainGray Bain9 kuukautta sitten
  • 132k views and only 6k ppl finished it gg

    kevin stopskevin stops9 kuukautta sitten
  • 00:52 song?

    Quinn SMQuinn SM9 kuukautta sitten
    • Thank you

      Quinn SMQuinn SM6 kuukautta sitten
    • sweet summers 2.0

      Luke PrattLuke Pratt9 kuukautta sitten
  • Ok but that dude who anti pked you while he was hunting chins😂 what a legend

    MackSteal YaGurLMackSteal YaGurL9 kuukautta sitten
  • *starts video* hcim limited to PvP btw Edit: late gz on 99wc

    A Basket Of CrutchesA Basket Of Crutches9 kuukautta sitten
  • I'm so confused. Did he get smited or forgot to protect item? 10:08

    Lord ByronLord Byron9 kuukautta sitten
    • highrisk world

      Casper HagenaarsCasper Hagenaars9 kuukautta sitten
  • "they tag team me. And I kill one of them" Fucking LOL 😂

    bo jbo j9 kuukautta sitten
  • Your my hero! Such great content can’t wait for the next HCIM PVP video! Much love C Engineer! 💙

    XxILoveSkittlesxXXxILoveSkittlesxX9 kuukautta sitten
  • the footstep sounds made me sub

    Joshua StewartJoshua Stewart9 kuukautta sitten
  • I liked the vid because you asked very nicely and politely.

    Pascal PutteePascal Puttee9 kuukautta sitten
  • Gotta like when you suggest it at the very end of the fideo

    wrs900wrs9009 kuukautta sitten
  • You're welcome :)

    Tank BatesTank Bates9 kuukautta sitten
FIworld