I took my HCIM to the Revenant Caves #5

22.12.2020
111 588 Näkymät

Get 20% OFF + Free International Shipping + 2 FREE Gifts at manscaped.com/ENGINEER #sponsored
► Twitter - twitter.com/C_EngineerRS
► Instagram - instagram.com/tompan
Twitch - twitch.tv/C_Engineer
► Ingame clanchat: "C Engineer"
► Music: OSRSBeatz & FIworld Music Library & Epidemic Sounds
► Outro Song: fiworld.info/goon/g4mZnmyRu4eLgK8/videot.html

Kommentteja
  • Get 20% OFF + Free International Shipping + 2 FREE Gifts at manscaped.com/ENGINEER #sponsored

    C EngineerC EngineerUukausi sitten
    • Lmao when he said it dont matter if u have a dragon dagger or a longsword.

      Kenny WhitisKenny Whitis26 päivää sitten
    • i always try to watch yall's ads to support the algorithm if thats a thing, but i just cant keep listening to you talk about your massive hog

      Ryan NowkaRyan NowkaUukausi sitten
    • Now with build in elly

      Brian De BorstBrian De BorstUukausi sitten
    • LoL your balls will thank you @trimer Hmm Mary strange to everyone xD

      ZadyZadyUukausi sitten
    • @War Chief V aight

      Daulton MDaulton MUukausi sitten
  • Jokes on you, these pants don't have pockets. ;)

    LeaLea3 päivää sitten
  • that sponsor transition was hilarious lmfao hahahahahaha

    Darth SidiusDarth Sidius6 päivää sitten
  • I have dragon defender

    Darth SidiusDarth Sidius6 päivää sitten
  • Dear Mr Schallenges, It's good content, I like it. But, something is missing: After many night of losing sleep, worrying, tossing and turning, I have realised... your enemies are sufficiently motivated! My challenge to you it to continue to series with a bounty on your head. Your pal, Steve

    stephen williamsstephen williams9 päivää sitten
  • Loved the transition to the Ad. Will watch the ad just because of that.

    DrKikiOfficialDrKikiOfficial13 päivää sitten
  • Wtf you do with your last guy lol

    David,koresh Did,nothing,wrongDavid,koresh Did,nothing,wrong23 päivää sitten
  • c engineer is confirmed afraid of pirates

    M. GREENFIELDM. GREENFIELD23 päivää sitten
  • Dang that outro took a while :D lol

    Kevin100469Kevin10046925 päivää sitten
  • Lmao when he does the manscape promotion. Lmao. Says it doesnt matter if you have a dragon dagger or a dragon long sword lmao.

    Kenny WhitisKenny Whitis26 päivää sitten
  • Schallenge: Kill OneTheFence in Last man Standing xD. gg's

    Trash PvmerTrash Pvmer26 päivää sitten
  • Imagine getting chased out the cave by a HCIM l0000l

    Andy RickfieldAndy Rickfield27 päivää sitten
  • GET A WILDY DROP, THEN GET A KILL DROPPING IT IN FRONT OF SOMEONE IN THE WILDY or ALCH YOUR BIS RANGE ARMOR/WEAPON AND FARM IT AGAIN KEEP UP THE GOOD CONTENT TOM!

    Matt RossMatt Ross27 päivää sitten
  • Jokes on you, I'm a minimum wage worker in America, there's nothing in my pocket!

    BakaBuleBakaBule28 päivää sitten
  • Next challenge: Get full dharoks

    Larry FosterLarry Foster28 päivää sitten
  • Complete a master clue.

    N FN FUukausi sitten
  • Have killed 10k revenants and havent got a single ancient crystal lol

    dBrawlzdBrawlzUukausi sitten
  • Schallenge: Get a barrows item

    John OwenJohn OwenUukausi sitten
  • Well shit I can’t subscribe right now since I’m already subbed. I would hate for you to reach your hand into my pocket and touch my dragon dagger...

    HeroesOfTheStorm MurkyHeroesOfTheStorm MurkyUukausi sitten
  • I had to get grubby keys for brews on my UIM and I found the baby red dragons are a lot easier to kill than the undead druids :) there are 3 baby reds in a corner where no red dragon can attack you.

    KillMeSeasonKillMeSeasonUukausi sitten
  • Challenge challenge 4 top pking content creators to a gauntlet. Basically you run through pvp or wildly and have to not die basically

    Ick LIck LUukausi sitten
  • i usually hate video sponsors, but the way you implemented the manscaped ad was pristine

    David JonesDavid JonesUukausi sitten
  • Man the sponser messages from both Evscape and C engineer keep getting better and better

    Mr. FondableMr. FondableUukausi sitten
  • nooo pls dont steal everything from my pocket *likes video*

    ChrisChrisUukausi sitten
  • boi i got a dragon 2 hander

    Aray BeezyAray BeezyUukausi sitten
  • Schallenge: get scorpia pet since you have ancients now

    wyatt nevillewyatt nevilleUukausi sitten
  • Challenge: Kill The King Black Dragon

    Mic_RandomnessMic_RandomnessUukausi sitten
  • Schallenge: Turn your PM to "on", and pm the first person who messages you "This is why i dont turn my pms on" and then turn your pms off.

    AnthonyAnthonyUukausi sitten
  • New challenge!! Complete 75 laps of the Wilderness agility arena without dying...

    SamSamUukausi sitten
  • grubby gobby grubby gobby grubby gobby grubby gobby

    wow!wow!Uukausi sitten
  • Asian crystal lmao

    david o'briendavid o'brienUukausi sitten
  • Completed completed completed I want to hear.. challenge: completed smompleted crumpeted blompleted frompleted wrompleted.. like the good ol days

    Betty BetBetty BetUukausi sitten
  • The hesi on the outro... almost got me

    GlutenFreeNutsGlutenFreeNutsUukausi sitten
  • Schallenge: if you encounter someone in wildy, type 'hi' before you tele for an episode

    destruxtion16destruxtion16Uukausi sitten
  • Phenomenal segway into that ad lol

    Chris SchmidtChris SchmidtUukausi sitten
  • sponsor transition 10/10

    Jordan DavilaJordan DavilaUukausi sitten
  • I love how your the only content creator I watch that does ball trimmer sponsor videos

    Justin RobinsonJustin RobinsonUukausi sitten
  • Compleated has to come back more that kilss me every time and got me to sub defnitly !! Hahaha

    Brian De BorstBrian De BorstUukausi sitten
  • u mean lowest drop rate

    San MarkusSan MarkusUukausi sitten
  • Wtf is that easy clue lmao. imagine the rarity

    TangerineMusicTangerineMusicUukausi sitten
  • Schallenge: 65 rc cya in 3 months when youre done

    Sam BertramSam BertramUukausi sitten
  • Schallenge: every video say “I am C Engineer” in the robot lady’s voice atleast once 😅

    anthony ortizanthony ortizUukausi sitten
  • phahking seamless transition into sponsor.. my phahking boi

    Phah KingPhah KingUukausi sitten
  • Is making the house obelisk part of the challenge?

    Taran NeeldTaran NeeldUukausi sitten
  • I know you meant imp instead of impling, but revenant implings that wander in and around the Rev Cave would be a dope idea.

    HeathHeathUukausi sitten
  • Schallenge : get castle wars robe and pk with it

    Christopher SwartzChristopher SwartzUukausi sitten
  • bump

    VideoVault OfficialVideoVault OfficialUukausi sitten
  • hah got me was hmm silent end theres no outro and then it finally started actually this sound started in my head still before :D

    N H L SaDsNoFsKiN H L SaDsNoFsKiUukausi sitten
  • These sponsor ad’s get more and more creative lol Schallenge: End goal all wildy boss pets

    SNIFFFmyCHEEZSNIFFFmyCHEEZUukausi sitten
  • Schallenge: Get a 99

    Joel LehikoinenJoel LehikoinenUukausi sitten
    • @Joel Lehikoinen im confused

      Chris DunlopChris DunlopUukausi sitten
    • @Chris Dunlop Joe

      Joel LehikoinenJoel LehikoinenUukausi sitten
    • who?

      Chris DunlopChris DunlopUukausi sitten
  • Schallenge: go afk for 10 minutes in deep wildy

    rabbit enthusiastrabbit enthusiastUukausi sitten
  • 11:09 "never take off the HCIM helmet" failed

    JJUukausi sitten
  • Schallenge: Next time a pker gets on you, escape without teleporting

    stoplichtstoplichtUukausi sitten
  • The younger gen of Scapers wondering why tf they would need a ball trimmer but must have one

    DevenDevenUukausi sitten
  • Schallenge: obtain a rune crossbow from the Wilderness (doesn't have to be Crazy Archeoligist, I would love to see you make Wilderness runite limbs and fletch your own), then use it when you go for fire cape. Much love from Norway

    Chick3nluvverChick3nluvverUukausi sitten
  • i talked to the lesser fanatic he did not give me shit balls are still hairy!!!

    logan carrlogan carrUukausi sitten
  • Trying to PK on a HCIM, what an absolute chad

    Sideline JesterSideline JesterUukausi sitten
  • You had me with the outro lol!

    Oscar DunnOscar DunnUukausi sitten
  • Never, EVER in my life did I think that I would see OSRunescaper (or ANY Runescaper) advertising a set of clippers designed to shaving your balls. I mean its great , I love your content bro. Don't get me wrong, I also like to keep in trim .....But is 2020 gonna get any more weirder?

    exmoorbeastexmoorbeastUukausi sitten
  • When you said he will hook you up I had to look around first to make sure I could keep listening then all I heard was lawn mower and lost my shit 😂😂😂 I’m on mushrooms by the way

    The_big_stusssmanThe_big_stusssmanUukausi sitten
  • Schallenge: Pronounce an "S" in front of every word that starts with a "C" for the entirety of the series.

    VaginaHunter696969VaginaHunter696969Uukausi sitten
  • Earn 1m with only the thieving skill

    Luke DobrzynieckiLuke DobrzynieckiUukausi sitten
  • Make full rock-shell, spined, and skeletal from scratch

    Erik DobolErik DobolUukausi sitten
  • Can’t steal out of my pockets they empty spent all my money on ya ball deodoriser

    John HJohn HUukausi sitten
  • Man those xp drops look like shit compared to leagues. Haha

    Stefan KeelsStefan KeelsUukausi sitten
  • Challenge: get full prospector outfit in PVP worlds

    James NorrisJames NorrisUukausi sitten
  • Gj!

    Tautvydas NezinauTautvydas NezinauUukausi sitten
  • so uhh this manscaped thing, uhh can you uhh show me how to use it

    pet3rgriffinpet3rgriffinUukausi sitten
  • The odds of that 4 unique easy clue is literally insane. Like way more than the crystal from the imp.

    Chris BlackChris BlackUukausi sitten
  • Schallenges: Go up 5 levels of prayer in the altar of wildy

    Alejandro CastilloAlejandro CastilloUukausi sitten
  • these ad transitions are getting out of hand

    WuZzYWuZzYUukausi sitten
  • Schallenge: get void set and use in wildy until you die

    victorvrjvictorvrjUukausi sitten
  • Schallenges. deal 5 damage to corporal beast.

    Daniel OlveraDaniel OlveraUukausi sitten
  • Schallenge: Get a visage from KBD!

    TheStarkiller559TheStarkiller559Uukausi sitten
  • Schallenge: Add a 50 mil bounty to this account

    xRakinexRakineUukausi sitten
  • Poggers!

    Camrin BaileyCamrin BaileyUukausi sitten
  • S challenge: Complete 74 agility for Lava Dragon Isle shortcut using only the wilderness agility course.

    Coxin YurassCoxin YurassUukausi sitten
  • Will the Manscaped work for Rune weapons as well? Only heard you mention dragon I’m still a noob

    xSmokeydogxxSmokeydogxUukausi sitten
  • Schallenge: get brews from tob [ theater of blood ]

    ghulam nabighulam nabiUukausi sitten
  • I just hummed the outro song before it started thinking it was going to come on only for the moment of silence. I feel cheated.

    A Vengeful GamerA Vengeful GamerUukausi sitten
  • Schallenge : collect all clue caskets until you lose your HCIM status.

    PixAcidPixAcidUukausi sitten
  • make 1 out of every 3-5 prayer lvls be obtained at the wildy altar. gl

    Ethan BaileyEthan BaileyUukausi sitten
  • dragon dagger or dragon long LUL

    Dumpster DaveDumpster DaveUukausi sitten
  • Change ur name to "hc wildman"

    Just another GuyJust another GuyUukausi sitten
  • Make it into C engineers HCIM video... Schallenge Completed! Remember to sub scribeh

    zachary martinzachary martinUukausi sitten
  • Schallenge: stop using x singular thing HAVE been completed for literally every sentence reeeee

    CallCallUukausi sitten
  • schallange that wont be doable for awhile but complete a master clue scroll on a pvp world

    Garrett meepGarrett meepUukausi sitten
  • thank you for the great content and attitude

    adayinthelife0fmeadayinthelife0fmeUukausi sitten
  • Jokes on him, women’s pants don’t have pockets!

    StevenStevenUukausi sitten
  • Schallenge : Kill venenitis

    James BrownJames BrownUukausi sitten
  • That "completed" ping is way too loud

    Niels NielsNiels NielsUukausi sitten
  • 2:49 Use this as a skip sellout button

    F rancoF rancoUukausi sitten
  • Get full void w/ all helms

    native08native08Uukausi sitten
  • Jokes on you I don't have anything in my pockets!

    PenguinPenguinUukausi sitten
  • Schallenge: Attempt to kill any lower CB than you in the wildy as long as not part of a clan

    Xavi CastroXavi CastroUukausi sitten
  • Schallenge: Slay the Grotesque Guardians for brews

    Spencer ChanceySpencer ChanceyUukausi sitten
  • Somehow, C Engineer knew I needed a new Razor set. Okay, for you I'll buy it.

    No NamesNo NamesUukausi sitten
  • schallenge: get a salve ammy imbued

    Ronny HammerRonny HammerUukausi sitten
  • IVE NOT DONE DRAGON SLAYER 1 BUT I STARTED IT AND THATS ENOUGH FOR THEM TO ASIGN YOU THE IRON AND STEELS. FML

    LoJack GamingLoJack GamingUukausi sitten
  • you guys are really selling your asses for sponsorships. Hopefully they're giving you more money for this than the standard sponsor, because it's starting to get old.

    StevieTheSpringStevieTheSpringUukausi sitten
FIworld